۱۳۸۹ اسفند ۱۱, چهارشنبه

ارباب کيست؟___قسمت دوم


به مسائلی که در دو شماره قبل توضيح دادم خوب فکر کنيد و صادقانه جواب دهيد که آيا آمادگی داريد و حاضريد تا مسئوليت مراقبت از روح ، جسم ، ذهن و عواطف يک برده را بر عهده بگيريد؟ اگر جواب بله است، حالا نوبت به يادگيری می رسد ولی دقت کنيد که با خودتان صادق باشيد، هيچ خجالتی ندارد که جواب شما "نه" باشد، اين خردمندی و تيزهوشی شما را می رساند که توانسته ايد خودتان را خوب درک کنيد و به خود و يک فرد ديگر خيانت نکنيد.


3. اگر به خواندن ادامه مي دهيد، فرض مي کنم که جواب شما به سؤال قبل بله بوده است، حال نوبت يادگيری است، اولين قدم اين است که مسئوليت پذير باشيد، به اين فکر کنيد که مسئوليت کاری که با برده مي کنيد بر عهده شما خواهد بود، هر اتفاقی که بيفتد مسئوليت مستقيم آن بر دوش شماست، پس تا می توانيد ياد بگيريد، بعضی کارهای بی دی اس ام، مثل اسپنک يا يک بوندج ساده، فقط با ديدن چند عکس يا فيلم ياد گرفته می شود، اما خيلی کارهای ديگر هستند که به آن سادگی که به نظر می آيد نيستند و بيش از آنکه به نظر می رسند خطرناک يا دردناک هستند. (مثلاً شلاق زدن ، سوزاندن يا داغ کردن خيلی بيشتر از چيزی که فکر کنيد زجر آور و خطرناک است )
 اينترنت پر از سايت های آموزشی برای کارهای مختلف بی دی اس ام است، البته به شرطی که زبان انگليسی شما خوب باشد، در آينده هم من در اين وبلاگ فعاليت ها و بازی های مختلف بی دی اس ام را آموزش خواهم داد. اول ياد بگيريد و بعد امتحان کنيد، حد اقل نتيجه يک کار اشتباه اين است که برده تان می رود و ديگر بر نمي گردد! و بدتر از آن ممکن است آسيب جدی ببيند و حتی اتفاقات بدتری هم بيفتد، پس بی مهابا به آب نزنيد.
يک مثال مي زنم، من ديده ام که بعضی مستر ها به فلک کردن (شلاق يا ترکه زدن کف پا) خيلی علاقه نشان مي دهند، آيا مي دانيد که اين کار چه خطراتی مي تواند داشته باشد؟ آيا مي دانيد کمی زياده روی در اين کار مي تواند خطرات جدی مثل سکته قلبی و يا سکته مغزی داشته باشد؟ آيا مي دانيد بعد از اينکه چند ترکه کف پای برده زديد بايد حتماً او را وادار کنيد تا يکی دو دقيقه راه برود وگرنه ممکن است بيهوش شود؟ (بخصوص در مورد دخترها که کف پايشان بسيار حساس تر است اينها اهميت دوچندانی دارد)
اين فقط يک مثال ساده بود تا متوجه شويد خيلی چيزها که در نگاه اول ساده و راحت به نظر مي رسند مي توانند خيلی پيچيده و يا خطرناک باشند.
همچنين بايد از همين الان توجه کنيد که شما مي توانيد فانتزی ها و تخيلاتتان را تا هرجا که دوست داريد گسترش دهيد، اما بايد ياد بگيريد در روابط واقعی با يک موجود زنده طرف هستيد نه يک ماشين! شما نمي توانيد هر کاری که دلتان مي خواهد با برده بکنيد به اين دليل که ارباب او هستيد! از همين الان و قبل از اينکه وارد يک رابطه واقعی شويد به خودتان ياد بدهيد که از کم شروع کنيد و آرام آرام جلو برويد.


4. صبور باشيد، برای تجربه واقعی عجله نکنيد، سعی کنيد تا می توانيد سکس معمولی را خوب ياد بگيريد، و در همين حين اطلاعات خود را درباره بی دی اس ام افزايش دهيد. مطمئن باشيد کسی که نتواند يک سکس معمولی خوب داشته باشد نمي تواند يک سکس بی دی اس امی خوب هم داشته باشد، خود سکس معمولی هم چيزهای زيادی برای ياد گرفتن دارد، خيلی از مردها را ديده ام که بعد از سال ها هنوز بلد نيستند چطور پارتنرشان را ارضا کنند، خيلی از زن ها هم هنوز از تجربه خيلی چيزها فراری هستند، همه چيز يک سکس معمولی را تجربه کنيد و ياد بگيريد، بعد وارد فاز بی دی اس ام شويد.
برای يافتن پارتنر خوب هم عجله نکنيد، احتمالاً در اوايل مدت زيادی طول مي کشد تا يک برده پيدا کنيد، سعی کنيد کلاس خودتان را حفظ کنيد و برای يافتن برده دست و پا نزنيد، به دروغ بافی و چرند گويی نيفتيد! ادعاهای عجيب و غريب دور از ذهن نکنيد، هميشه صادق باشيد. همچنين سعی کنيد نيازها و تمايلات فرد مقابلتان را خوب بشناسيد، تمايلات شما بايد تا حدی به هم نزديک باشد، مثلاً اگر شما دوست داريد که بر فرد مقابلتان کنترل کامل داشته باشيد، يک مازوخيست صرف نميتواند شما را ارضا کند و يا اگر تمايلات ساديستی زيادی داريد، با يک ساب که درد را دوست ندارد به مشکل برخواهيد خورد، اصلاً تلاش نکنيد که برده را وادار کنيد تا مطابق تمايلات شما عمل کند، يعنی که مثلاً اگر درد را دوست ندارد بخاطر شما درد بکشد.
مطمئن باشيد چنين روابطی کوتاه مدت خواهند بود و هيچ کدام از طرفين را هم ارضا نخواهد کرد.
برای يافتن برده بايد پايتان را از محيط های مجازی بيرون بگذاريد، در فيس بوک و ياهو نمي توانيد به اين راحتی برده پيدا کنيد، اما اگر کمی تلاش کنيد به راحتی مي توانيد دور و برتان برده های خوبی پيدا کنيد، مطمئن باشيد همان طور که شما اين مطالب را مي خوانيد خيلی های ديگر هم مي خوانند! خيلی ها که احتمالاً دور و بر شما هم هستند، کم کم در اين زمينه حرفه اي مي شويد، ياد ميگيريد که چطور نشانه ها را بشناسيد، چطور بدون اينکه مستقيم به موضوع بپردازيد سر نخ هايی بدهيد و طرف را بسنجيد، من شخصاً بيشتر برده هايم را از افراد دور و برم پيدا کرده ام، همان کسانی که در جمع دوستان، در مهمانی ها، در محل کار، در دانشگاه و ... هستند، خلاصه کلام اينکه زياد زور نزنيد! برده خيلی خيلی بيشتر از آن چيزی که شما تصور مي کنيد فراوان است، خيلی خيلی بيشتر، فقط بايد ياد بگيريد برده ها را کشف کنيد. (بعداً مفصل در اين باره پست خواهم گذاشت)

کلاً سعی کنيد در جاهايی که هستيد، چه واقعی و چه مجازی، کلاس و پرستيژ يک ارباب را حفظ کنيد، مراقب حرف هايی که مي زنيد و کارهايی که مي کنيد باشيد، در معرفی و ارائه خودتان به ديگران احتياط کنيد و زياده روی نکنيد، کمی سليقه هم داشته باشيد! چه در انتخاب برده و چه در ساير چيزها.

5. صداقت در بی دی اس ام آنقدر اهميت دارد که حتماً بايد در يک شماره مجدداً به آن بپردازم، دوستان دروغ نگوييد! صادق باشيد، در مورد خودتان، در مورد موقعيت اجتماعی و مالی و ... در مورد تجارب و توانايی هايتان، دروغ نگوييد، دروغ شما خيلی زود برملا می شود و هيچ چيز به اندازه برملا شدن دروغ برای يک ارباب زشت و خجالت آور نيست. بنياد هر رابطه بی دی اس ام بر صداقت و اعتماد متقابل است، از چيزی که هستيد خجالت نکشيد، اعتماد به نفس داشته باشيد و خودتان باشيد.

6.و در آخر بايد تأکيد کنم که نکات ايمنی از قبيل مذاکرات و قرارداد قبل از رابطه، کلمات امن و... را خوب ياد بگيريد و رعايت کنيد. مراقب باشيد که يک تجربه لذت بخش به فاجعه تبديل نشود.


شعار بی دی اس ام را فراموش نکنيد  
                   "سلامت، امنيت و رضايت دو طرفه"


۷ نظر:

  1. "آيا آمادگی داريد و حاضريد تا مسئوليت مراقبت از روح و جسم و ذهن و عواطف يک برده را بر عهده بگيريد؟"..."هيچ خجالتی ندارد که جواب شما "نه" باشد..."
    یک تجربه شخصی در راستای حرفهای مستر ایکس: ناآگاهانه یا به خاطر کم آگاهی، خرد کردن یک نفر، تجربه خیلی خیلی وحشتناکیه! سعی نکنید تجربه اش کنید
    D;

    پاسخحذف
  2. سلام مستر جان !
    وبلاگتون فوق العاده است . كاملا حقيقت گرا است و بسيار آموزنده است .
    اما اين رو هم در نظر داشته باشيد كه شما اون ور آب هستي و بعضي از چيزهايي كه ميگي ، توي ايران تقريبا براي عده زيادي دست نيافتني است .
    عده زيادي از جوانان ، در حسرت يك دوست دختر ساده مونده اند ، چه برسه كه بخوان دست و پاي دوست دخترشون رو به تخت خواب ببندند !!

    پاسخحذف
  3. زیبا بوداما حالا کی به سوالاتی که تو ذهنم به وجود اومده جواب میده؟!؟!؟
    به نظر میاد شما اصلا وقت ندارین...

    پاسخحذف
  4. سلام، سؤالاتتون را به ايميل بفرستيد سر فرصت حتماً جواب ميدم.

    پاسخحذف
  5. سلام
    چرا آپ نمی کنید؟

    پاسخحذف
  6. سلام، خيلی خيلی سرم شلوغه، متأسفانه فرصت نميکنم، اميدوارم به زودی بتونم دوباره آپ کنم

    پاسخحذف
  7. شلاق تو پروفایلتون خیلی خوشگله!

    پاسخحذف