۱۳۸۹ آبان ۱, شنبه

فتيش کاذب

مسأله مهمی که در پست قبل فراموش کردم به آن بپردازم را اينجا بيان ميکنم.
با يک سؤال ساده، چرا اين همه فوت فتيش در ايران هست؟   به طرز عجيبی آمار فوت فتيش ها بالاست (به طور نسبی البته) پس منطقاً بايد يک اشکالی وجود داشته باشد! اين پست در مورد اين اشکال است!

با اين مقدمه وارد بحث مي شوم که به طور کلی وقتی يک نياز به انسان فشار زيادی وارد می کند، ارزش و اهميت آن موضوع در ذهن فرد به طور ناخودآگاه بالا می رود و يک حالت آمادگی برای تقدس بخشيدن به آن موضوع در ذهن فرد ايجاد مي شود.
به عبارت علمی تر "نياز شديدی که ارضا نشود، باعث ايجاد يک حالت آمادگی روانی (mind state) جهت اغراق در ارزشمندی  (value exaggerataion) آن موضوع نياز در فرد می کند" و در اين شرايط آمادگی ذهنی، وجود اطلاعات و جهت دهی های خارجی و محيطی می تواند فرد را به نيازهای کاذب رهنمون کند.
به عبارت ساده تر با يک مثال در مورد همين فوت فتيش قضيه را توضيح ميدم:
فرض کنيد يک پسری مدت زيادی با هيچ دختری رابطه جنسی نداشته و از طرف ديگه نيازهای جنسيش شديداً داره به اون فشار وارد ميکنه، اين شدت نياز يک حالت آمادگی ذهنی در اون فرد ايجاد ميکنه که ناخود آگاه به اون ابژه نيازش (ابژه در مقابل سوژه) که به عبارتی ميتونه جنس مخالفش باشه، يعنی دختر، اهميت و ارزش زيادی ميده و تا حد تقدس اون ابژه را بالا مي بره (توجه کنيد اينجا مسأله ارزش دادن به زن به عنوان يک انسان نيست، مسأله ارزش دادن به زن به عنوان يک موجود مقدس است که مي تونه نياز رو برطرف کنه، به عبارت دقيق تر زن در نگاه فرد تبديل ميشه به يک شئ بسيار بسيار با ارزش که ارزشش بخاطر توانايی رفع نيازشه نه بخاطر موجوديت خودش) توجه کنيد همه اينها کاملاً ناخود آگاه است و آگاهی و اراده فرد اصلاً در اونها مؤثر نيست و احتمالاً اصلاً هم ازش خبر ندارد.
خب حالا که اين حالت آمادگی ذهنی در فرد ايجاد شده، عوامل محيطی دست اندر کار ميشوند، برای مثال همين عکس ها و فيلم ها و مطالبی که در باره فوت فتيش وجود دارد يک عامل جهت دهنده بسيار قوی است، يعنی مثلاً آن فردی که آن شدت نياز در او ايجاد شده است، احياناً خصوصيات شخصيتی کمی سلطه پذير هم داشته باشد و از لحاظ ارتباطی و اجتماعی هم نتواند نيازهای جنسی خودش را به خوبی ارضا کند و ... اگر در محيط اينترنت مثلاً با عکس ها و فيلم ها و داستان ها و سايت های فوت فتيش آشنا شود، ممکن است که به طور کاذب احساس کند که فوت فتيش است!!
اميدوارم واضح توضيح داده باشم، بگذاريد برای روشن تر شدن مطلب کمی خودمانی تر حرف بزنم، مثلاً من با خيلی از پسر های فوت فتيش که حرف مي زنم، مي بينم که گاهی حتی يک بار هم با هيچ دختری سکس نداشته اند! يا مثلاً آخرين سکسشان ماه ها پيش بوده است! خب خود اين مشکوک نيست؟ طرف هرگز در زندگيش سکس نداشته، اونوقت چطور ادعا ميکند که فوت فتيش است؟ عجيب و خنده دار نيست؟ اين افراد معمولاً انقدر فشار جنسی رويشان وارد می آيد که طی يک سری پروسه های نا خود آگاه که خيلی ساده و سطحی در بالا توضيح دادم، اين شهوتشان به سوی چيزهايی مثل فوت فتيشی يا حتی گاهی اسليو شدن و دنبال ميسترس گشتن تبديل ميشود.
خيلی از فوت فتيش ها و اسليو های پسر که در سايت ها مي بينيد، اصلاً و ابداً نه فوت فتيش هستند و نه اسليو! بلکه فقط يک پسر بسيار شهوتی هستند که هرگز يا مدت زيادی نتوانسته نيازش را ارضا کند و اين فشار ها به حدی رسيده که با جهت دهی که اطلاعات محيطی برايش ايجاد کرده اند، حس ميکند که ميخواهد يک دختر را بپرستد! ا پايش بيفتد و پايش را ببوسد و بليسد! و... چنين افرادی اگر يک مدت کوتاهی، مثلاً چند ماه، به طور مرتب (حد اقل هفته اي يک بار) سکس معمولی و خوب داشته باشند، کاملاً آن احساسات فوت فتيشی و اسليوی خود را فراموش ميکنند و عادی می شوند.

البته تأکيد ميکنم که همه فوت فتيش ها و اسليو های پسر اينطور نيستند و بعضيشان احساساتشان واقعی است نه توهمی و کاذب، اما بيشترشان کاذب هستند، البته نه اينکه قصد دروغ گفتن يا فريب دادن داشته باشند، اين چيز کاملاً متفاوتی است، منظور من اين است که بدون اينکه خودشان بدانند، احساسات و نيازهای کاذب و غير واقعی برايشان بوجود آمده است که به راحتی هم قابل رفع می باشند. همچنين اين نکته هم بايد بگويم که اين پروسه هايی که در بالا ذکر کردم در مورد دختران مصداق ندارد، يعنی دختران در اثر نياز جنسی شديد دچار احساسات کاذب اسليوی يا فوت فتيشی نميشوند اما پسران ممکن است در شرايط خاصی بشوند.

۵ نظر:

  1. Super like!
    گاهی فکر می کنم اگه این قدر به نظر می آد میسترس کمه، دلیل واقعیش اینه که اسلیو الکی زیاده... واقعاً گاهی دیوانه کننده می شن برای همون میسترس هایی هم که اعلام وجود می کنند!... این که می بینی چقدر "نیاز" دارن، گاهی هم دلت می سوزه! اما درجا (وگاهی بعد از مدت کوتاهی) می فهمی که کاملاً از سر جهل حرفهایی می زنند که درواقع هیچ درکی ازش ندارند... دلت می سوزه، عصبانی می شی، می خندی... درک من اینه که جامعه سردرگم اسلیوها و فتیشیست های ایرانی، سردرگرمی شدید خودش را به جامعه میسترس های ایرانی هم کشیده

    پاسخحذف
  2. سلام. من یه مستر هستم.از 18 سالگی.(زمانی که یاهو هنوز روم های BDSM رو داشت) اسلیو دختر می خوام اگه کسی هست بهم ایمیل بزنه.در ضمن یه وبلاگ هم زدم اخیرا از همه ی ارباب ها و اسلیو ها و میس ها دعوت می کنم سر بزنند.
    arbabbardeh.blogspot.com

    پاسخحذف
  3. khoobe ke hanooz afrade professional hastan.

    پاسخحذف
  4. سلام دوست عزیز
    بسیار از این مطلب شما سپاسگذارم.مدتی است که من نیز دچار همین توهمات شده ام و در درون خود احساس ناراحتی و رنجش میکردم که چرا من باید این احساسات تحقیر آمیز را دوست داشته باشم.اکنون فهمیدم دلیلش چیست و خیالم راحت شد که برده نیستم.
    آخرین سکس من حدود یک ماه پیش بود(یک هفته کامل شب و روز سکس میکردم) شاید بخاطر این بوده که بعد از اون یک هفته ی پر از سکس و لذت یک دفعه تنها و بدون سکس شدم و این احساسات در من فوران کرد

    پاسخحذف
  5. كساني هم كه از كودكي اينطور هستند نيز از نوع توهمي آن اند؟

    پاسخحذف