۱۳۸۹ فروردین ۳, سه‌شنبه

BDSM 2

مهم ترين ويژگی در همه فعاليت های bdsm تحت کنترل بودن برده توسط ارباب است، اين کنترل می تواند فيزيکی يا روانی يا هر دو باشد، برده کسی است که با رضايت و تمايل کامل، خود را تحت کنترل اربابش قرار می دهد، در اين رابطه ممکن است تحقير شدن، تنبيه شدن، درد کشيدن، تحت محدوديت های فيزيکی يا روانی قرار گرفتن، سکس (دهانی، مقعدی، واژينال و ...) و هر چيز ديگری وجود داشته باشد که مايه لذت برده و ارباب شود.
البته وجود هيچ يک از اينها اجباری نيست، مثلاً ممکن است در يک رابطه برده/ارباب توافق شود که اصلاً سکس مقعدی يا سکس واژينال يا هر چيز ديگر اتفاق نيفتد. اين يکی از مهم ترين شرايط رابطه برده و ارباب است که قبل از شروع رابطه حد و مرز خود را معلوم کنند و خطوط قرمز را مشخص سازند.
فعاليت های bdsm می تواند مدت زمان های مختلفی داشته باشد، مثلاً ممکن در يک رابطه دوست پسر/دوست دختری معمولی برخی مواقع هم بازی های bdsm را انجام دهند، يا ممکن است دو نفر فقط در اتاق خواب وقتی به طور خصوصی برای سکس پيش هم هستند اين کار را انجام دهند، گاهی هم ممکن است رابطه به طور دائمی باشد که اصطلاحاً 24/7 خوانده می شود به معنی 24 ساعته در هفت روز هفته! که البته اين مورد در ايران عملاً نادر است مگر اينکه شرايط و امکانات کافی برای دو نفر وجود داشته باشد.
همچنين در ايران کمتر اتفاق می افتد که دو نفر رابطه ارباب/برده خود را جلوی افراد ديگری هم داشته باشند. به طور کلی زمان بندی در رابطه ارباب/برده به عهده خود افراد است و هيچ اجباری در دائمی يا هميشگی بودن يا نبودن رابطه وجود ندارد.
يکی ديگر از مسائل بسيار با اهميت در رابطه ارباب/برده مسئوليت پذيری طرفين است، هر کدام از طرفين در مقابل سلامت و امنيت جسمی، روانی، اجتماعی و عاطفی طرف ديگر مسئول است. رابطه ارباب/برده رابطه اي است که شديداً با عواطف و هيجانات عميق روحی مرتبط است، همچنين ممکن است خطرات جسمی به همراه داشته باشد، طرفين اين رابطه بايد کاملاً از لحاظ شعور اجتماعی و عاطفی به بلوغ رسيده باشند تا بتوانند در مقابل عواطف شديدی که ممکن است در حين رابطه بروز پيدا کنند عکس العمل مناسب
نشان داده و نيز احتمال هرگونه خطر جسمی، روانی و اجتماعی برای طرف مقابل را از بين ببرند.
روابط bdsm بسيار عميق تر و پيچيده تر از روابط معمولی هستند، هر فردی به صرف اينکه دارای تمايلات bdsm است، شايسته ارباب يا برده شدن نيست.

در پست های آينده خيلی بيشتر در مورد نکات امنيتی و حفاظتی ضروری در روابط bdsm صحبت خواهم کرد.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/81/BDSM_collar_back.jpg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر