۱۳۸۹ فروردین ۴, چهارشنبه

bondage,بوندج

bondage بهترين معادل آن در فارسی "اسير کردن به وسيله بستن" است، ولی به خوبی معنی را نمی رساند. من از کلمه بوندج استفاده می کنم.
بوندج يعنی محدود کردن يک نفر برای رسيدن به لذت جنسی، اين محدود کردن می تواند فيزيکی يا روانی باشد.
بوندج می تواند به تنهايی يا به عنوان جزئی از رابطه ارباب/برده استفاده شود.
انواع بسيار زيادی از بوندج وجود دارد، ساده ترين آن بستن دست و پا است، بستن چشم، دست و پا، دست بند زدن، بستن با طناب، آويزان کردن، در قفس زندانی کردن و...
 در بوندج خلاقيت خيلی مهم است، هزاران روش برای بوندج وجود دارد، بسته به امکانات و وسايلی که موجود است می توان از هر روش دلخواه استفاده کرد.
برخی از انواع بوندج می توانند خطرناک باشند و نياز به مهارت کافی دارند.
 از وسايل مختلفی می توان برای بوندج استفاده کرد، مثلاً می توان از يک تکه چوب بلند به عنوان spreader (جداکننده) استفاده کرد و دست ها يا پاهای برده را از هم جدا کرد به طوری که برای مثال واژن برده به راحتی در دسترس قرار بگيرد يا برای مثال جوری برده را روی ميز يا صندلی يا تخت بست که پشت برده در وضعيت دلخواه برای شلاق زدن يا اسپنک کردن قرار بگيرد.
خود بوندج به تنهايی نيز لذت بخش است، برده کاملاً احساس می کند که تحت کنترل ارباب است و ارباب هر کاری که بخواهد با او می کند و...
 بوندج روانی با اقتدار ارباب انجام می شود، مثلاً ارباب به برده دستور می دهد که در حالت خاصی بی حرکت بماند، مثلاً در حالی که دهان برده بسته است و روی زمين به حالت سجده زانو زده است،دست هايش را در طرفين باز می کند، يک سکه يا توپ پينگ پنگ را با بينی روی ديوار نگه می دارد، ارباب يک ديلدو يا يک پلاگ مخصوص در مقعدش فرو ميکند ، حال برده بايد تا زمانی که ارباب می خواهد در همين حالت باقی بماند، اگر سکه بيفتد يا پلاگ خارج شود و يا هر حرکت اضافی بکند ارباب او را به شدت تنبيه مي کند.
اين مثال ترکيبی از بوندج روانی و فيزيکی بود، هميشه در بوندج بايد خلاق باشيد، فکر کنيد و صحنه را در ذهنتان بازسازی کنيد، سايت ها و عکس ها و فيلم ها هم کمک خوبی برای يافتن پوزيشن های جالب برای بوندج هستند.
 برای بوندج به امکانات و وسايل نياز است، اما کلاً وسايل bdsm وسايل پيچيده و عجيبی نيستند، اگر کمی تلاش کنيد و خلاقيت به خرج دهيد می توانيد بسياری از وسايل را خودتان بسازيد، من خودم تا کنون بيش از 20 نوع شلاق چرمی مختلف، و حدود 50 وسيله bdsm ديگر ساخته ام، خلاق باشيد و از امکانات اطرافتان استفاده کنيد، اگر گاهی هم سری به مغازه های ابزار فروشی بزنيد می توانيد همه وسايل مورد نياز برای ساختن وسايل بوندج را پيدا کنيد.
در پست های آينده انواع مختلفی از زير گروه های بوندج، روش ها و پوزيشن های پيشنهادی، وسايل و روش ساخت يا تهيه وسايل و ... را خواهم گفت.

۱ نظر:

  1. salam manam ye masteram.donbale ye slave real f migardam shoma soragh dari?

    پاسخحذف